دسته‌بندی نشده

رنگ رژلب مناسب برای انواع رنگ پوست

رژ لب مناسب برای پوست های تیره:


پوست های با رنگ خیلی تیره دچار آفتاب سوختگی نمیشوند.رنگ پوست این افراد در نواحی ای مثل دور لب و زیر چشم تیره تر است که با استفاده از ترفندهای کانتورینگ میتوانند آنها را پوشش دهند بهترین رنگهایی که می توانند بعنوان رژلب از آنها استفاده کنند رنگهای قهوه ای ، رزگلد، کاراملی وبنفش تیره است.برای افرادی با این رنگ پوستی استفاده از رژلبهای کم رنگ توصیه نمی شود.

رژلب مناسب برای پوست های برنز:


طیف رنگی افرادی که پوستی برنز رنگ دارند در محدوده ی زیتونی است.این فراد نباید از رژ لبهایی که دارای تضاد رنگی با رنگ پوستشان است استفاده کنند.برای مثال رژلب هایی با رنگهای قهوه ای تیره و بنفش از شادابی چهره ی آنها کم می کند. برای شادابتر نشان دادن صورتشان باید از رنگ هایی مانند گلبهی، صورتی پررنگ و رژ هایی با تناژ نارنجی استفده کنند

رژ لب مناسب برای پوست های متوسط:


پوست های متوسط مانند پوست سفید روشن نیستند و در دسته ی تیره هم قرار نمی گیرنداین نوع پوستی حساسیت کمتری دارند و استفاده از رژ های بژ و صورتی روشن و مسی برای آنها بسیار مناسب است.


رژ لب مناسب برای پوست های روشن:


افرادی که رنگ پوست روشنی دارند صورتشان اغلب حالت رنگ پریدگی دارد. رنگ های گلبهی؛ هلویی، صورتی و بژ متمایل به صورتی برای آنها انتخابی فوق العاده است. چون پوست این افراد بیرنگ و روشن است بهتر است از رنگ های طلایی و با تناژ زرد استفاده نکنید. در برخی از روز ها می توانید از رنگ های صورتی قرمز یا گلبهی با تن قرمز نیز استفاده کنید. این کار باعث میشود تا صورت زیبا و شاداب تر به نظر برسد.


رژ لب مناسب برای پوست های خیلی روشن:

پوست های خیلی روشن بسیار حساستر از سایر رنگهای پوستی اند.این پوست به راحتی آسیب می بیند. بهتر است در آرایش لب ها از رنگ رژهایی با تناژ رنگی صورتی، صورتی کمرنگ، صورتی گلبهی، هلویی، رنگ پوست و بژ استفاده شود. رژ های قرمز با تناژ نارنجی نیز برای مهمانی های شبانه گزینه ی بسیار مناسبی برای این تناژ پوستی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *