دسته‌بندی نشده

رازهای داشتن لبهایی زیبا

برای داشتن لب و دهانی زیبا باید بطور مکرر از نخ دندان و مسواک استفاده کرد ولی همه ی اینها به تنهایی کافی نیستند.در این مطلب یک سیری ترفند و نکاتی وجود دارد که زیبایی لب و دهان شما را چندین برابر میکنند.
ترفندهایی برای لایه برداری لب ها
لب ها نیز به مانند پوست بدن نیاز دارند که هرچند وقت یکبار لایه برداری شوند و سلول های مرده ی پوست از روی لبها برداشته شوند.برای لایه برداری لبها باید از وازلین و شکر استفاده کرد.کمی ازوازلین و شکر را مخلوط کرده و با مسواک به روی لبها بمالید.
ترفندهایی برای زیبایی لبها
آب چغندری پیشنهادی شگفت انگیز برای زیبایی لبهاست.کافیست قبل خواب مقداری آب چغندر روی لبهای خود بمالید تا صبح لبهایی سرخ و زیبا با رنگی طبیعی داشته باشید.
برای نرمی و لطافت لبهای خود از عسل استفاده کنید.بدین صورت که هرروز مقداری عسل روی لبهای خود بمالید و بعد از گذشت چند ساعت با آب ولرم بشویید.
مراقبت از لبها
هرگز نگذارید که لبهایتان خشک شود.بخصوص در فصول سرما برای جلوگیری کردن از خشکی لبها از نرم کننده های لب ، مرطوب کننده و بالم لب استفاده کنید تا همیشه لبهایی زیبا و نرم داشته باشید.ماساژلبها
روغن بادام و لیمو ترش مانند یک نرم کننده ی قوی برای لبها هستند.لیمو ترش نیز کم کردن تیرگی لبها برای افرادی که لبهایی تیره دارند موثر است.برای داشتن لبهایی زیبا و خوشرنگ هرشب لبهایتان را با این نرم کننده ی قوی ماساژ دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *