دسته‌بندی نشده

مژه مصنوعی و انواع آن

داشتن مژه هایی بلند و پرپشت تاثیر فوق العاده ای در زیبایی چشم ها دارد از این جهت آرزوی بسیاری از خانم ها داشتن مژه هایی بلند و پرپشت است. یکی از راه های رسیدن به این آرزو استفاده از مژه مصنوعی است. مژه مصنوعی انواع مختلفی دارد که هر کدام به نحوی باعث زیبایی چشمان شما می شوند. درمجله آرایشی و بهداشتی آی پاپا شما را با انواع مژه های مصنوعی آشنا میکند.

انواع مژه مصنوعی :

1.مژه مگنتی یا مغناطیسی:

مژه مگنتی یکی از انواع مژه مصنوعی است. این مدل از مژه مصنوعی خاصیت  آهنربایی دارد و بدون نیاز به چسب قابل استفاده می باشد. مژه مگنتی شامل مژه بالایی و پایینی می باشد. قسمت بالایی مژه مگنتی که  آهن ربای آن در قسمت زیر قرار دارد، بالای مژه خودتان قرار می گیرد و قسمت پایینی مژه مگنتی که  آهن ربای آن بالای آن قرار دارد زیر مژه هایتان قرار می گیرد. اثر  آهنربایی بین این دو قسمت باعث می شود هر دو مژه از بالا و پایین به هم بچسبند و روی مژه های شما قرار بگیرند و آن ها را پرپشت و زیبا کنند. شما میتوانید این محصول را از سایت لوازم آرایشی و بهداشتی آی پاپا خریداری کنید.

2.مژه سه بعدی:

مژه سه بعدی یکی از ویژگی های برجسته این مدل که آن را از انواع مژه مصنوعی متمایز کرده است این است که ظاهر خیلی طبیعی به مژه ها می دهد، به طوری که تشخیص آن از مژه طبیعی و اصلی کار آسانی نیست. تارهای استفاده شده در ساخت مژه مصنوعی سه بعدی، طبیعی، نازک و انعطاف پذیرهستند. هر چقدر که تارهای به کار رفته در مژه سه بعدی طبیعی تر باشد قیمت بالاتری دارد ولی در عوض ظاهری خیلی زیباتر و طبیعی تر را برای مژه ها ایجاد می کند. از جمله مواردی که در ساخت مژه مصنوعی از آن استفاده می شود می توان به الیاف مصنوعی، تارهای ابریشمی، موی روباه و سمور اشاره کرد. این مژه های سه بعدی و باکیفیت رامیتوانید از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی اینترنتی آی پاپا خریداری نمایید.

3.مژه مصنوعی نواری:

مژه مصنوعی نواری این مدل از مژه مصنوعی به دو شکل دسته بندی می شود یکی بر اساس اندازه که خود به دو دسته کامل و نیمه دسته بندی می شود و یکی بر اساس مرئی یا نامرئی بودن نوار.برای افرادی که آرایش چشم غلیظ تری دارند و از خط چشم استفاده می کنند مدل مرئی بهتر است، این مدل مژه‌ها روی نوارهای مشکی و نسبتا ضخیم قرار گرفته‌اند. مدل نامرئی طبیعی تر است و بدون آرایش هم قابل استفاده می باشد. هر دو مدل با طول های مختلف در انواع کامل و نیمه وجود دارند.این محصول را هم اکنون میتوانید از سایت آی پاپا خریداری کنید.

مژه مصنوعی کامل: یکی از انواع مژه مصنوعی نواری، مژه مصنوعی کامل است، این مژه ها روی یک نوار قرار گرفته اند که این نوار به پلک می چسبد. این مدل در میان خانم ها بسیار رایج و محبوب است فقط استفاده از آن به اندکی وقت و دقت نیاز دارد.

مژه مصنوعی نیمه: نوار این مدل از مژه مصنوعی کامل نیست و مژه ها روی نوار کوتاه تری قرار دارند و به همین دلیل استفاده از آن راحت تر از مژه مصنوعی کامل است و به زمان کمتری نیاز دارد. مزیت دیگر این مدل این است که با پوشش نیمه بیرونی پلک نسبت به انواع مژه مصنوعی کامل طبیعی تر به نظر می رسد و چشمانتان را زیباتر می کند.

4.مژه مصنوعی شاخه ای (دانه ای):

مژه مصنوعی شاخه ای یا دانه ای این مدل هم به صورت تکی است هم به صورت دسته ای که به آن خوشه ای هم می گویند. درست است که گذاشتن این مدل مژه، کار هر کسی نیست و به زمان زیادی نیاز دارد ولی در عوض چشم هایتان حالت طبیعی ‌شان را حفظ می کنند و شما هم آزادی عمل بیشتری هنگام آرایش خواهید داشت.

انواع کاشت مژه مصنوعی :

روش‌های بالا همگی موقتی هستند، اگر شما به دنبال روشی هستید که ماندگاری بالاتری داشته و زودتر به نتیجه دلخواه برسید می‌ توانید کاشت مژه یا اکستنشن مژه را امتحان کنید. به طور کلی کاشت مژه به دو صورت کاشت دائم یا کاشت موقت (اکستنشن مژه) انجام می‌شود. ماندگاری مژه ها در کاشت موقت بین دو تا شش هفته متغیر است. بسیاری از افراد اکستنشن را با کاشت مژه اشتباه می‌گیرند ولی این دو یکی نیستند و تفاوت زیادی باهم دارند. در اکستنشن مژه تارهای مصنوعی مژه لا به لای مژه های قرار داده می شوند ولی کاشت مژه خیلی طبیعی تر و بهتر است.

کلام آخر:

در این مقاله از مجله آرایش و زیبایی فروشگاه اینترنتی آی پاپا شما را با انواع مژه مصنوعی آشنا کردیم. اگر قصد خرید مژه مصنوعی را دارید می توانید آن را از سایت آی پاپا خریداری کنید و در هنگام خرید مژه مصنوعی به نوع مژه و چسب آن توجه کنید، چون اگر مژه مصنوعی و چسب آن نامرغوب باشد باعث ایجاد حساسیت می شود. قبل از استفاده از چسب حتما آن را روی پوست خود امتحان کنید و اگر پوست تان واکنش نشان نداد بعد آن را به مژه بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *