دسته‌بندی نشده

آشنایی با برند اسنس و محصولات آن

محصولات آرایشی با کیفیت اسنس متعلق به یک برند اروپایی است که بطور کامل از قوانین و مقررات کمیسیون لوازم آرایشی و بهداشتی اتحادیه اروپا پیروی کرده است در سال 2001 به بازار لوازم آرایشی دنیا عرضه شد و در مدت 13 سال توانست جزء پرفروش ترین برندهای آرایشی موجود در دنیا قرار بگیرد و در 11 کشور اروپایی رتبه اول فروش را به خود اختصاص داده است و در دیگر کشورهای در دسته محبوب ترین و پرفروش ترین برندها قرار دارد.

برند اسنس اساس کار خود را بر کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات آرایشی پایه گذاری کرده تا شما بتوانید به راحتی محصولات با کیفیت این برند را تهیه کرده و با یک بار استفاده از محصولات دوباره به سراغ آن بیایید و عاشق کیفیت و تنوع محصولات این برند شوید. برند اساس با آزمایش محصولات خود بر روی حیوانات کاملا مخالف است و این موضوع را جزء اساس کار خود قرار داده و به آن پایبند است.

برند اسنس Essence در سال 2007 به عنوان برترین برند آرایشی در آلمان انتخاب شد و توانست در سال 2011 جایزه Best In Beauty را در بررسی سالانه مجله مد و آرایش Allure کسب‌کند. با توجه به تنوع در محصول و رنگ های مناسب هر فصل و کیفیت بالای محصولات این برند شما و پوستتان احساس و ظاهری فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد و می توانید اعتماد بنفس خود را به دیگران ابراز کنید.

از جمله محصولاتی که می توانید با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید می توان به ریمل ضدآب اسنس با جوهر آبی، ریمل ضدحساسیت essence صورتی، ژل حالت دهنده ابرو و مژه  Essence، ریمل حجم دهنده و بلندکننده اسنس و کانسیلر کرم مو اسنس  essenceاشاره کرد که هر محصول دارای ویژگی های خاص خود می باشد. در ادامه به توضیح هرکدام می پردازیم که در کیفیت عالی و به صورت اورجینال در فروشگاه اینترنتی آی پاپا ارائه می‌شوند.

ریمل آبی ضدآب اسنس (جوهر آبی)

ریمل یکی از محصولات آرایشی پرکاربرد و ضروری برای یک آرایش بی نقص است که برای انتخاب مناسب آن باید به حالت و نوع مژه خود دقت کرد. ریمل اسنس با جوهر آبی برای مهمانی و جشن های شما بسیار مناسب است که که مژه ها ظاهری فانتزی و جذاب می بخشد. این محصول دارای خاصیت حجم دهنده و بلند کننده خود باعث افزایش حجم و طول مژه ها شده و بر روی مژه های خود سنگینی احساس نمی کنید. ریمل اسنس با برس بزرگ خود کار پوشش دهی تمام مژه ها را بخوبی انجام میدهد و با قیمتی مناسب در فروشگاه اینترنتی آی پاپا قابل سفارش می باشد.

ریمل ضدحساسیت اسنس صورتی  Essence

ریمل صورتی اسنس از جمله محصولات با کیفیت برند اسنس است که با ظاهر شیک و دخترونه خود توانسته جایگاه ویژه ای در بین طرفداران این برند برای خود باز کند. این محصول دارای بافت بسیار سبک است و هیچ گونه ریزشی در زیر چشم ندارد. ریمل صورتی اسنس دارای خاصیت حجم دهنده می باشد  که باعث حالت پذیری فو العاده مژه ها شده و از شکستن و خشکی مژه جلوگیری می کند. ریمل حجم دهنده اسنس با بلند و پرحجم نشان دادن مژه ها حالتی خاص و زیبا به چهره شما میبخشد. مواد این ریمل حاوی رنگدانه های فوق العاده مشکی میباشد و از چسبیدن مژه ها به یکدیگر جلوگیری می کند.

ژل حالت دهنده ابرو و مژه  Essence

حالت و تناسب مژه و ابرو به چهره زیبایی بی نظیری می بخشد. لازمه یک آرایش زیبا داشتن مژه و ابروهای مرتب است. برند اسنس ژل حالت دهنده مژه و ابرو با کیفیت و کارایی بالا را برای این منظور به دنیای لوازم آرایش عرضه داشته تا داشتن ابرو و مژه هایی مرتب برای بانوان به آسانی قابل دسترس باشد. این محصول دارای بافت ژله ای و شفاف فاقد رنگ میباشد و حالت ابرو و مژه را بصورتی طبیعی ثابت نگه می دارد.غلظت این حالت دهنده ابرو بسیار مناسب است و برس موجود در این محصول به شما کمک می کند تا به راحتی مژه و ابروی خود را حالت داده بدین صورت که، برس این ژل را در قسمت انتهایی‌ مژه قرار داده و به سمت سر مژه‌ها بکشید. این کار باعث مرتب شدن و تثبیت حالت مژه ها خواهد شد. قیمت ژل حالت دهنده ابرو و مژه اسنس با توجه به کارایی و کیفیتی که دارد در فروشگاه آی پاپا بسیار مناسب می‌باشد.

ریمل حجم دهنده و بلندکننده اسنس  essence

از جمله کاربردی ترین لوازم آرایش ریمل است که باید در انتخاب آن بسیار دقت کرد زیرا ضمن تضمین سلامت پوست و مو باید به این نکته نیز توجه نمود که ریملی مناسب با شرایط مژه های خود را انتخاب کنید. ریمل ضدآب مشکی اسنس با طراحی برس خاص خود باعث پوشش دهی کامل مژه ها شده و از تجمع مواد ریمل بر روی مژه ها جلوگیری  کرده، حجم مژه ها را چند برابر کرده و باعث افزایش زیبایی چشمان شما می شود. این محصول ضدآب بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد مواد این ریمل با کیفیت حاوی رنگدانه های طبیعی می باشد. ریمل مشکی اسنس بافتی بسیار سبک دارد و هیچ گونه سنگینی بر روی پوست خود احساس نمی کنید. پس از استفاده از ریمل اسنس مشاهده خواهید کرد که مژه هایی بلند و پر پشت دارید. با توجه به کیفیت و برند اصل و مطرحی اسنس با مناسب ترین قیمت در فروشگاه آی پاپا به فروش می رسد.

کانسیلر کرم موس اسنس  essence

موس ها دارای بافتی بین کرم پودر و پنکک هستند که به دلیل سبکی آنها برای استفاده طولانی مدت بر روی پوست بسیار مناسب اند. نوع دیگری از این موس ها حاوی کانسیلر است به تمام ویژگی کرم موس را داشته و برای کانتورینگ مورد استفاده قرار میگیرد. موس کانسیلر چربی کمتری نسبت به کانسیلر های مایع داشته و برای افراد با پوست چرب و مختلط مناسب می باشد. این بدین معنا نیست که این محصول برای افراد دارا پست خشک توصیه نمیشود بلکه افراد دارای پوست خشک و حساس می توانند این موس کانسیلر را به همراه یک مرطوب کننده استفاده کنند.علاوه بر این موس کانسیلر برای استفاده در مناطق سردسیر و فصول سرد سال توصیه نمی شود و در صورت استفاده در این شرایط بهتر است با کرمهای مرطوب کننده مورد استفاده قرار بگیرد. کانسیلر موس اسنس با بافتی خامه ای و سبک به راحتی بر روی پوست پخش شده و هیچ گونه ماسیدگی بر روی پوست ایجاد نمیکند. موس کانسیلر اسنس نیازی به  پنکک یا تثبیت کننده ندارد و با پوشش دهی بالا دارای ماندگاری 12 می‌باشد. قیمت خرید کانسیلر کرم موس اسنس (Mouse Essence) با توجه به کیفیت عالی و پوشش دهی بالایی که دارد بسیار مقرون به صرفه می باشد و همچنین از فروشگاه اینترنتی آی پاپا به راحتی قابل سفارش خواهد بود.

سخن پایانی

آشنایی با برندهای آرایشی معتبر شما را از انتخاب اشتباه نجات می‌دهد. خرید از برندهایی که با آنها آشنایی ندارید ممکن است باعث آسیب رساندن به پوست شما شوند. علاوه بر این اگر طرفدار حقوق حیوانات و محیط زیست باشید، آشنایی با برندها کمک می‌کند که برندی را انتخاب کنید که بر اساس عقاید شما کار می‌کند. این مطلب برای آشنایی با برند اسنس نوشته شد تا با ویژگی‌های محصولات آن آشنا شوید. هدف ما این بود که برای انتخاب بهتر شما قدمی برداشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *