دسته‌بندی نشده

تفاوت لاک ژل با لاک آبرنگی

در حال حاضر یکی از جذاب ترین نمونه های لاک آبرنگی، لاک ژل می باشد. این نوع لاک با لاک معمولی تفاوت هایی دارد که در این مطلب به آنها می پردازیم. بسیاری از خانم ها اطلاعاتی در مورد این لاک ها ندارند و نمی دانند لاک ژل چه تفاوتی با لاک های آبرنگی دارد. آن ها با آگاهی از این تفاوت ها می توانند انتخاب بسیار بهتری داشته باشند. در این مقاله ما به بیان فرق لاک ژل با لاک آبرنگی می پردازیم.

زمانی که نام لاک ژل می آید، تمام خانم ها به فکر خشک کردن آن می افتند. بهترین راه برای خشک کردن این لاک، استفاده از دستگاه یو وی می باشد. اما می توان با برخی از روش های خانگی نیز این لاک را خشک کرد.

مهم ترین فرق لاک ژل با لاک آبرنگی

مهمترین فرق لاک ژل با لاک معمولی در میزان ماندگاری آن میباشد. لاک ژل ماندگاری بسیار طولانی تری نسبت به لاک معمولی دارد. به همین سبب این لاک ها برای افرادی مناسب است که پر مشغله هستند و زمان کافی برای ترمیم لاک های خود ندارند. لاک های معمولی ماندگاری زیادی ندارد و با کمی شست و شو از بین می روند. در نتیجه اگر نمی توانید همیشه حواستان به لاک هایتان باشد، بهتر است از لاک ژل استفاده کنید.

تفاوت های لاک ژل با لاک آبرنگی

به طور کلی علاوه بر نحوه ماندگاری، لاک ژل با لاک آبرنگی تفاوت های مهمی دارد که در این قسمت به بیان آن ها می پردازیم تا شما شناخت بهتری نسبت به آن ها کسب کنید. از مهم ترین تفاوت های لاک ژل با لاک آبرنگی باید به موارد زیر اشاره کرد.

خشک کردن لاک ژل

خشک کردن لاک

یکی از مهم ترین تفاوت های لاک ژل با لاک آبرنگی، نحوه ی خشک کردن آن ها می باشد. لاک های آبرنگی در مجاورت هوای آزاد به راحتی خشک می شوند و نیازی به روش های مختلف و دستگاه یو وی نمی باشد. زمانی که شما لاک آبرنگی را روی ناخن خود می زنید، باید چند دقیقه صبر کنید تا لاک به خوبی روی ناخن شما خشک شود. اما زمانی که لاک ژل را روی ناخن خود می زنید، باید دست خود را درون دستگاه یو وی قرار دهید تا لاک ژل به خوبی روی ناخن شما خشک شود.

پاک کردن لاک

یکی دیگر از تفاوت های لاک ژل با لاک آبرنگی، نحوه ی پاک کردن آن ها می باشد. همانطور که می دانید برای پاک کردن لاک های آبرنگی، شما تنها به یک استون نیاز دارید. کافیست یک پنبه ی آغشته به استون را روی ناخن خود بکشید تا لاک ها از روی ناخن پاک شود. اما پاک کردن لاک های ژل به این آسانی نیست و شما نمی توانید به سرعت آن ها را پاک کرده و از لاک دیگری استفاده کنید. اگر مدام رنگ لاک های خود را عوض می کنید باید به سراغ لاک های معمولی بروید.

لاک ژل به ناخن استحکام می بخشد

استحکام بخشیدن به ناخن

زمانی که لاک ژل را به ناخن های خود می زنید، لایه ای محکم را روی ناخن های خود قرار می دهید تا شکنندگی کمتری داشته باشند. اما زمانی که لایه های معمولی را روی ناخن می زنید، آن ها توانایی مراقبت از ناخن را ندارند و به راحتی می شکنند. در نتیجه اگر ناخن هایی شکننده دارید، می توانید از لاک ژل استفاده کنید.

ترکیب با اکریلیک در لاک ژل

یکی از مهم ترین تفاوت های لاک ژل با لاک آبرنگی ترکیب لاک ژل با اکریلیک می باشد. لاک ژل به خوبی با اکریلیک ترکیب می شود و به زیبایی و دوام آن می افزاید. این ترکیبات در لاک ژل باعث می شود که تفاوت زیادی بین لاک آبرنگی و لاک ژل باشد. در لاک آبرنگی اکریلیک وجود ندارد و زیبایی بسیار کمتری نسبت به لاک ژل دارد.

لاک ژل جایگزین کاشت ناخن

جایگزین کاشت ناخن

کاشت ناخن یکی از روش هایی است که افراد زیادی به آن علاقه دارند و از آن استفاده می کنند. اما در این بین افرادی نیز نمی توانند با آن کنار بیایند و در پی یافتن روشی جایگزین برای آن می باشند. لاک ژل یکی از بهترین جایگزین ها برای کاشت ناخن می باشد. در حالی که لاک آبرنگی نمی تواند جایگزین مناسبی برای کاشت باشد. یکی دیگر از تفاوت های لاک ژل با لاک آبرنگی همین موضوع می باشد.

طراحی لاک ژل

یکی از تفاوت های مهم لاک ژل با لاک آبرنگی، توانایی طراحی ناخن روی لاک ژل می باشد. زیرا لاک ژل به خوبی با مواد طراحی ادغام می شود و ماندگاری بالایی دارد. اما روی لاک آبرنگی نمی توان از طراحی استفاده کرد زیرا به سرعت از بین می رود و نتایج کار محو خواهد شد.

نیاز به متخصص

اگر می خواهید از لاک ژل استفاده کنید، باید به یک متخصص مراجعه کنید. زیرا ماندگاری و زیبایی لاک ژل به میزان قابل توجهی به تخصص آرایشگر و ناخن کار وابسته می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *